30. října 2012

Tell me all your secrets

Ahoooj, je tu další ospalý, ve škole šílený, venku zmrzlý den. Ráno za mnou přišla Majdalenka, protože měla školu až na 9, daly jsme si kafe, taková pohodička, venku svítilo sluníčko a paprsky se odrážely o čerstvě nasněžený sníh. Neumím se představit lepší začátek dne. Vyfotila mi i outfit, třeba se nám to bude dařit častěji a zbavím se samospouště.

Asi historicky poprvé jsem se vyfotila i s taškou, tuhle jsem vytáhla asi po půl roce a s tou hromadou sešitů ani nešla zapnout, chudák. Svetr jste ještě neviděli, je sice jako na dědu ale to je přece můj štýl.

---výrazy prosím omluvte :X---
parka - Takko, cardigan - 2ndhand, shirt - Pimkie, bag - Terranova, boots - Deichmann

 Podzimní prázdniny jsem strávila s taťkou v Praze, sraz blogerek jsem ale samozřejmě nestihla. I když upřímně si tam sama sebe stejně vůbec neumím představit..
mějte se hezky, xoxo Ady <3

18 komentářů:

  1. já jsem si tam sebe taky nedokázala představit, byla jsem strašně trapná určitě a bylo dost hnusně :D
    jinak máš boží vlasy a kabelku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitš jsi nebyla trapná ale kdyby jo tak bysme si asi dost rozumněly no :D
      děkuju <3

      Vymazat
  2. máš strašně krásný vlasy! a ta kabelka je senzační! :-))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna košela :-)
    Ak sa môžem spýtať, koľko máš rokov? :-))
    http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Máš hezkou barvu vlasů:)
    U nás sníh naštěstí uplně zmizel.. ale teď furt prší:(

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí tvoje vlasy, ta barva.. mhmm. Ty boty vypadají zajímavě, ale ten šedý svetřík je nejúžasnější, můžu se zeptat kdes ho koupila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. svetr je ze sekace, vsechno je napsane pod predposledni fotkou :)

      Vymazat
  7. Jů, tobě to sluší! A ten svetr je suprovej!

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc ti to sluší! :)
    Moc hezký svetr, jsi moc hezky hubená :)

    OdpovědětVymazat
  9. hezké moc ti to sluší :) a líbí se mi moc záhlaví :) jsem vaší novou čtenářkou :) ráda bych vás pozvala ke mě na blog, kde probíhá giveaway, budu moc ráda když také budete mezi mými čtenářkami :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, moc ti to sluší! Ten svetr se mi náhodou dost líbí, taky miluju taktrochu oversized. :)

    OdpovědětVymazat