2. září 2014

Tři tuny jídla

Občas dostanu znenadání chuť přidat článek na blog.Nevím o čem, prostě chci zase zažít ten určitý kontakt s vámi.Možná na to působí i fakt, že ikdyž tady už 2 měsíce nebyl žádný článek, pořád je tu návštěvnost.A to mě hrozně těší.
Takže dneska přátelé, tady máme nálož jídla.

Občas mám chuť, založit si blog jen o jídle.Jenže by asi moc úspěchu nesklidil.V dnešní době, totiž frčí ty super healthylifestyle blogy.A ačkoli i já mám občas takové záchvěvy, že budu jíst zdravě, moje stravování k tomu má na hony daleko.A sladkého, hlavně čokolády, bych se nikdy vzdát nedokázala.

 Většina fotek, je ještě z Francie, kde jsem se měla jako v prase v žitě, a přibrala 3 kila, haha.





 Můj bymyself 18 birthday dort.



 #moje rýžová <3
plus dávka z mobilu
Achjo, až jsem z toho sama dostala hlad.Asi půjdu zaútočit na zbytky Lotusky, kterou mám v šuplíku.Pokud by někdo chtěl pravidelnou dávku jídla, či čehokoli jiného z mého života, na instagramu jsem jako "anusaaa".
Mějte se co nejlíp, já se jdu pokusit neupadat do deprese z toho, že letos musím zvládnout maturitu a dostat se na vysokou.
Pa Any :***

13 komentářů:

  1. Nechceš začít nějakou rubriku s recepty?:O:D
    Pokud nejsi úplný flákač, maturu dáš, neboj! Ale úplně teď chápu jak se cítíš, prošla jsem si tím loni, tak je to ještě čerstvé:D takže držím palce. Vysokou už máš rozmyšlenou?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě nikdy nenapadlo čéče!:D pouvažuju nad tím, ale zas tak často nevařím, spíš peču..a většinou je to super jednoduché.
      já se bojím že to hlavně nechám na poslední chvíli...no, chtěla bych na práva, tak snad :)

      Vymazat
  2. A recept by nebyl? Třeba ty těstoviny vypadají božsky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme dělali ve francii, už si to moc nepamatuju..ale jsou to sýrové raviolli s rajčaty a bylinkama, zapečené :)

      Vymazat
  3. Tak na tyhle fotky jsem se takhle v noci fakt dívat neměla, nenene. Můj žaludek začal automaticky kručet, chjo :'( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaam, no to jsou teda dobrůtky, pojedla bych to hned všechno :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mňam, taky bych určitě přibrala, tolika skvělému jídlu se prostě nedá odolat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takový článek s jídlem nikdy neomrzí, ba právě naopak! :) Mňamky.

    OdpovědětVymazat