26. srpna 2011

Let's get it started, bitches!

Píše Ady... ta tlustší, menší, mladší, hnědka s blond melírem.
Ani nevím, jestli jsem někdy měla blog. Asi jo. Ale pochybuju že jsem u něho vydržela dýl než měsíc. :D
Doufám že teď to bude úspěšnější.
Nejsem tady od článků, psát neumím, Any je v tom 1000x lepší.
My dvě bydlíme 100km od sebe. Olomouc - Frýdek-Místek. Není to ideální, ale už víc než 3 roky nám kamarádství na dálku perfektně funguje. :)
Před pár hodinami jsem přijela právě z F-M. Užívaly jsme si poslední dny prázdnin. Počasí je konečně letní. Vsadím se, že bude podobně celý září, jenže už budeme sedět X hodin v té zaprděné škole. Stejně je hrozný, jak to rychle utíká. Už jen 5 dní! 5 dní, chápete to?!
Byly to zvláštní prázdniny. Je to divný, ale možná, že ty loňské byly lepší. Nezvyk to říkat. Zážitků mám tisíce. Možná, že je to tím počasím, který bylo 3/4 prázdnin špatný.
Nechce se mi do školy. Jakože fakt ne. Jdu do druháku na šestiletým gymplu. Ani nevím, jestli se těším na ty lidi. Všichni se zase budou přetvařovat. No jo no.
Ale já jsem přece ten známý optimista! Takže se všichni přes prázdniny probrali, zamysleli se nad sebou a vše bude OK.
Já jsem se zase nečetla. :D Brzo to tady bude vypadat, jako deníček. Aspoň se pobavíte, no :D
XoXo. Ady

1 komentář:

  1. Olomouc a Frýdek-Místek :D Tak to od sebe nebydlíme zas tak daleko. Já znám většinou jenom blogerky co jsou Z Prahy a okolí :D

    OdpovědětVymazat