12. dubna 2012

Where have all the flowers gone?

Ahooj, jak žijete? Jaké je u vás počasí? U mě dobrý :D
Tenhle outfit fotila Any, je z víkendu. Chlubila jsem se s kelímkem ze Starbucks, tak mě omluvte :D
Košili jsem našla u mamky ve skříni a je hodně oversized a z lehkého materiálu, v létě asi nebudu nosit nic jiného.
košile - vintage, tílko - NY, šortky - Tallyweijl, boty - Deichmann, doplňky - net+Pimkie+Six+DIY

PS: tyhle fotky mě ještě víc utvrdily v tom, že si musím udělat něco s vlasy.. nějaký nápad? :)
příště bude malé new in, dnes jsem byla nakupovat... xoxo, Ady <3

10 komentářů:

  1. ze ty vzdycky vyhrabes takovy bezva kousky! Hrozne moc se mi tenhle outfit libi!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta košile je krásná! Kéž by měla moje mamka ve skříni takové kousky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásná..:) S tím kelímkem tě chápu,já třeba ve Starbucks ještě nebyla,a taky bych s tím kelímkem všude mávala.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Srtarbuucks!) Miluju. A ta košile je super)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych šla taaak nakupovat! ale chci si šetřit:D ..jinak ta košile vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta košile je moc pěkná, stejně jako tvůj prstýnek a náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat