16. listopadu 2013

Fashion inspiration #2: Heart tights

Dnes mám pro vás článek o silonkách, které jsem měla možnost si objednat z PoštovnéZDARMA.cz

Na první pohled se můžou zdát jako nenápadná věc, které si nikdo nevšimne, ale podle mě je opak pravdou! Přece jen je něco jiného když máte na sobě obyčejné černé anebo se srdíčky, kočičkami popřípadě medvídky.
Kočičkové byly bohužel zrovna vyprodané (teď jsou k dostání!), ale srdíčka se mi nakonec asi líbí ještě víc, hlavně proto, že sice upoutají pozornost, ale nebijí úplně do očí.

Balíček přišel v pořádku a s domluvou nebyl žádný problém. Pár dní jsem na ně nedočkavě koukala, než jsem si je vzala, protože jsem si myslela že je na ně moc zima. Ale po prvním oblečení přišlo příjemné překvapení. Jsou dost kvalitní, vůbec ne jako obyčejné tenké silonky, jak jsem předpokládala. Celá černá část je z pevnějšího, tlustšího materiálu, takže bych je přirovnala spíš ke klasickým punčochám, protože mi v nich bylo fakt teplo! :)


Zkombinovat je mi nepřipadalo těžké, dokonce jsem měla hned několik nápadů, k čemu si je vzít. Nakonec jsem sáhla po svetru v růžovo-fialové barvě, možná je to tím, že srdíčka=valentýn=růžová :D
A líbí se mi, že to vypadá, jako bych měla silonky a na nich nadkolenky.
Přiznávám, že zajímavých pohledů se mi dostalo mnoho (co bych chtěla v Olomouci), těžko říct, jestli byly myšleny dobře nebo špatně.
tights - postovnezdarma.cz, skirt, belt - H&M, sweater - Gate, boots - Reno
Taky je myslím na místě poznamenat, že většinu silonek mám na jedno použití, protože se mi okamžitě někde rozjedou, moc prudce za ně zatáhnu a už nejsou nositelné. S těmihle se mi to nestalo! Tudíž si myslím, že 159Kč (momentálně dokonce probíhá akce a jsou za 139Kč!) za ně není vůbec moc, naopak, cena je velmi rozumná a samozřejmě - poštovné je zdarma! :)


+ kvalita, která je na mnohem vyšší úrovni, než obyčejné silonky
+ poměr kvalita : cena (159 Kč/139 Kč)
+ upoutají každé oko
+ hodí se ke všemu (možná až na XS bodycon sukni a topu s výstřihem)
+ nositelné i v chladnějším počasí
+ poštovné zadarmo

- nedají se nosit každý den (čistě z osobního hlediska, ale to asi ani není jejich účelem)

Všem určitě stránku Postovnezdarma.cz doporučuju, jak už jsem zmínila, já jsem příjemně překvapená a silonky se rozhodně stanou mým oblíbených doplňkem!

snad jsem vás moc nezmohla dlouhým textem, haha, pusu na čelo všem co dočetli až sem!
krásný víkend!
xoxo Ady :*

21 komentářů:

  1. Tyjo já jsem silonkový maniak,takže jsem nadšená! Jinak myslím,že na ebayi jsem je ale viděla snad ještě levněji :))

    OdpovědětVymazat
  2. jů, originální a vypadají moc pěkně, úžasný outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak tie su ake rozkosne a tie macickove! <3

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je přesně pro mě! miluju silonky :)

    OdpovědětVymazat
  5. haha su super aj tvoje nohy v nich .)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám takové:)
    A líbí se mi ty s medvídkama!!! Jinak krásný blog, budu navštěvovat:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já je koupila tady, mám ty s medvídky, ale mají jich na výběr víc :). http://www.miaushop.cz/puncochace-ala-nadkolenky.html

    OdpovědětVymazat
  8. jaká velikost? měřím 170cm

    OdpovědětVymazat